Nov. 10, 2011

publicerat i Allmänt;

Jodå, håret blev ganska okej, men eftersom jag har haft svart hår väldigt länge behöver längderna sig ytterligare en omgång, så jag får köpa en blekning till när jag förhoppningsvis orkar ta mig ut på en välbehövlig powerwalk lite senare, om det spricker upp vill säga..
Och nej, jag ska självklart inte bli blond.
Varit det en gång i mitt liv och  jag såg ut som avkomman till en transvestit och en tjackpundare.
Inte riktigt looken jag strävar efter.

Ett annat projekt jag åtagit mig (som jag sagt att jag ska i x antal år, but u know me!) är att tömma min dator på alla bilder.
Nu har min snälla far skaffat mig en extra hårddisk, så nu har jag ingen ursäkt för att låta bli längre. MEN, detta visade sig vara riktigt kul, då jag har bilder sen jag var ca 16-17 på min nuvarande hårddisk :)






Kommentera inlägget här :