It's Allways Darkest before the Dawn

publicerat i Allmänt;

Helgen har varit förvånandsvärt lugn. Vilket har varit riktigt skönt om jag ska vara ärligt.
Det har varit ganska mycket den senaste tiden, men nu har lugnet hittat mig igen.
Eller om det var jag som hittade lugnet, vilket det nu var kvittar faktiskt.

Jag och min kära granne, samt vän och fd. klasskamrat Juan the Man bestämde oss för att ta en promenad i lördags. Mycket trevligt förutom att jag tror att jag höll på att skrämma slag på stackaren när jag tog med honom för att hälsa på mina vänner fåren.
Men jag lovade att agera mänsklig sköld om någon skulle attackera, så allt gick väl ;)

Idag har jag tagit den dagliga powerwalken, faltiskt ända till Bjursjön eftersom det var så otroligt fint väder. Känner att jag måste passa på så länge vädret tillåter långpromenader utan full mundering med tjock jacka, vantar, mössa och halsduk (och risken att bli attackerad av inte bara får utan även av isbjörna o mamutar tilltar..).
Och innan underlaget kräver broddar för att man ska slippa gå som en pingvin som skitit ner sig för att inte halka omkull...


Blivit bjuden på ännu en Halloweenfest! :) Hos Johanna som jag inte sett på en evighet eftersom hon är mammaledigt. Tur att jag har dubbla uppsättningar outfits ;)
Och på min fest på lördag verkar det bara ploppa in fler och fler folk! Riktigt roligt! :D




 



Kommentera inlägget här :