Sen sist..

publicerat i Allmänt;

Vad har jag gjort det senaste?, undrar ni säkerligen.
Jag har bland annat klantat till det mer än vanligt, vilket resulterade i ett par dagar i horisontellt läge men nu mår jag fint igen :)

Nästa måndag far jag till Arlanda för att hämta hem Dexter!
Ska bli sanslöst spännande, och jag längtar jättemycket. Så i veckan ska det inhandlas ett litet "startpaket" till honom. Ett par leksaker, mat, tuggben o borste bla.
Efter det kommer vi att behöva ett par veckor att anpassa oss till varandra o jag kommer nog inte att kunna röra mig allt för långa sträckor bort från hemmet, men det är det värt! :)
 


(bild från Hundhjälpen.se)


Idag blev jag bjuden på lyxfika av två söta damer. En med täckbyxor och en utan ;P
Önskar att jag haft på mig ett par själv idag, för satan i gatan vad kallt det är!!
Men trots kylan tog jag mig ut på en promenad också, har dåligt samvete över hur mycket stillasittande det blev förra veckan..

På onsdag blir det myskväll med älskade Beckie som jag inte sett på allt för länge!! Räkor, tjöt o säkert ett par öl skall hinnas med under kvällens gång :)

Nu.. ska jag fortsätta skissa lite på min nästkommande tatuering som jag blev så mycket mer sugen på när fikasällskapet pratade om sin kommande. Nu kommer jag väl inte ha råd med den förrän 2013, men hoppas kan man ju! :)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Ja då????? jag ska också äta

Kommentera inlägget här :