Pokerface

publicerat i Allmänt;
Blev bjuden på spelkväll igår kväll och jag fick utöva mina pokerkunskaper för första gången någonsin. Och det visade sig tro det eller ej att jag var ganska skillad eftersom jag vann alltihop, det enda jag inte riktigt greppade är vart jag växlar in markerna till riktiga cash??
Anyone?

Tomt i kylen när jag vaknade (allt som vanligt med andra ord) och solen sken så härligt, så jag tog en promenad till morsan för att se över utbudet där istället.. Betydligt bättre ;)
Fylldes av någonting konstigt på min lilla promenad..
Vårkänslor? Något slags lyckorus?
Jag vet inte riktigt, men det kändes väldigt bra.

Har gått o funderat ett tag på någonting och vad som vore det bästa att göra.
Har nu kommit fram till ett beslut och även det känns riktigt bra.
Nu ska jag bara hålla tummarna för att det är rätt beslut också...

Imorgon bär det av på efterlängtade minisemestern :)
Känner på mig att det kommer att bli riktigt kul, och härligt att komma någon ny stans med nya människor såklart :)

Nu tänker jag ligga i soffan resten av kvällen o äta Marsmallow Fluff med sked direkt ur burken.







Kommentera inlägget här :