Diagnonsens and such.

publicerat i Allmänt;
Hemmkommen från läkaren med så mycket information i min stackars hjärna att det snart rinner ut ur öronen.
Tack o lov var det min favoritläkare jag fick träffa, så jag kunde ställa alla de frågor jag hade utan att känna mig dum som ett spån som den andra läkaren alltid lyckas få mig att känna.
Så om ett par veckor får jag en tilldelad sköterska där jag ska gå och lämna drogtester (han frågade mig otaliga gånger hur det stod till med mina drogvanor och tycktes inte riktigt tro på mitt svar) och få mina nya mediciner.
Så, nu har jag pratat nog om läkare, diagnoser o mediciner för ett bra tag framöver.
Men jag känner mig glad o nöjd, det känns som om jag äntligen fått en förklaring till mig själv.

Skulle träffat Saga o Katrin o låtit hundarna busat av sig, men jag orkar helt enkelt inte. Min hjärna är överbelastad! Så det får bli en Loka Likes Mash-Ups!, en mentholcigarett, Tori i högtalarna o öppna fönster då det är nyklippt gräs i trädgården som luktar så gott o somrigt.


My new addiction. Löjligt gott och inga kalorier! Så bara att dricka på! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda-Nicole:

Heeej! Du har verkligen jätte fin blogg!



Jag har nyss (för en vecka sedan) Startat en ny blogg... du har så fin blogg så jag undrar ifall du har något speciellt tips eller så till mig som är nybörjare? Kram

2:a kommentar, skriven , av Maggan:

Ha en bra vecka!

3:e kommentar, skriven , av Citasha:

Du med Maggis!! <3

Kommentera inlägget här :