Släkten är värst.

publicerat i Allmänt;


Är så förbannat trött idag. Tror inget koffein i världen lär hjälpa en dag som denna. Har ju inte provat med my drug of choice visserligen, musiken. Det kan ju vara värt ett försök om inte annat, för intar kroppen mer koffein nu så lägger väl de vitala organen av.
En till god nyhet är att mitt hjärta som slagit i otakt och skippat slag nu har rättat till sig och slår som det ska. Ska igentligen äta betablockerare men har helt enkelt struntat i det eftersom jag bara glömde bort dom och blev illamående när jag väl tog dom. Men inte dog jag av det! ;)

Ska iväg o träffa släkten ikväll (den lilla släkt jag står ut med och som står ut med mig) och får försöka rycka upp mig tills dess. Saken med min släkt är den att jag är inte på långa vägar tillräckligt fin för dom.
Ska man bli accepterad där ska man ha ett välbetalt arbete, och helst studera samtidigt. Man ska ha en "fästman" (får ofta frågan om jag har någon fästman trots att jag tidigare presenterat flickvänner.) och gjärna en drös ungar som alla är döpta efter någon i släkten.
Som kvinna ska man helst inte säga sin mening alls om den strider mot det de övriga tycker.
Så jag som sjukskriven, har dåliga betyg, är singel, har noll barn, säger mer än gärna min mening och som grädden på moset är flata är minst sagt en katt bland hermelinerna.
Och det är jag förbannat glad för!




Kommentera inlägget här :