Vissa dagar...

publicerat i Allmänt;
♥Vissa dagar inser man hur bra man verkligen har det. Idag är verkligen en sån dag!♥

Är precis hemkommen från soltid o lunch. Jag ska vara brun denhär sommaren! Träffade Nova o Marre i stan o kom på hur mycket jag saknar dom! Så jag o JumJum ska åka o hälsa på Axelssonarna nästa vecka. Då ska vi se hur Jummisen går ihop med Novas katter också. Hon o Johnny ska antagligen vara barnvakt när vi åker på weekend till Danmark med Kila o Anastasia, men då måste det fungera med katterna.
Har avbeställt tiden till JumJum hos veterinären, han är mkt bättre nu så vi bestämde oss för att vänta ett tag  o se hur det blir.

Ska bli spännande att se hur det går att ta med honom till Katarina imorgon... Men det går säkert bra! Sasha får vara hos morfar, för att ta med henne på tåg o allt känns inte lockande.

Ikväll ska jag ut o käka o ta några öl med mor o Oliver. Ska bli kul att träffa honom :)

På måndag börjar projekt "Alli". Jag veeeet, det står så himla mkt hemskt om detta läkemedel, men jag har redan införskaffat det o bestämt mig för att testa. Mår jag dåligt så är det bara att sluta med dom.Har inföskaffat vitaminer också som man helst ska äta under tiden. O ja, jag har allt tänkt efter både en o två ggr, men nu gör jag iaf en test. Liposinolen fungerade ju jättebra i början, men nu känns det inte som om det gör någon skillnad längre.

Puss o kram!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Herregud Oliver. Hur gammal är han nu??? Ush nu lät jag jättegammal, fast det är jag ju snart

Kommentera inlägget här :