Roadtrip.

publicerat i Allmänt;
Flen ikväll, med Tobbemannen o älskling. Ska bli trevligt. Det har då också blivit dags för oss att lämna bort JumJum för första gången. Mia är orolig o tycker att det är lite jobbigt, även om vi vet att han har det bra med Madde, Daniel o Cesar. Men jag tycker i ärlighetens namn att det ska bli ganska skönt! Men han kommer nog att sakna sina mammor, så en del gnäll blir det nog den första tiden! Men vi är ju snart hemma igen.
Nu ligger han i hallen o kvider för att Sasha är borta. Han har gnytt sen hon åkte klockan 12..

Då ska man åka bil i fyra timmar sen. Måttligt intressant, men vi får väl göra det bästa. Spela Volbeat o tjata. O lyssna på hockeyn såklart. Det blev hockey o öl igår.  Mysigt, trots sporttittandet!
:)

Allt känns rätt fint nu. (Om man bortser från några bitterfittor här o där) Dagarna rullar på o det som är bland top 5 på att göra listan är att träna JumJum så att han blir en nöjd o glad liten hund. Han är otroligt lättlärd o det ska verkligen bli jättekul att börja lydnadskursen så att han får arbeta ännu mer.
I veckan ska jag kolla upp dethär med pluggandet ordentligt. Ringa o höra mig för lite o göra upp en bestämd plan, inte bara i tanken.  Ska bli otroligt skönt att börja göra någonting efter alla dessa år! Återanpassa sig till livet igen.

Nu ska jag samla ihop mig o vårat barn o snart bege mig.



Puss på min älskling som orkar utbilda mig som hemmafru, trots mina inlärningssvårigheter. :P semörrn!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

Vad är det tänkt att du ska utbilda dej till ?? eller ska du bara få upp betygen

2:a kommentar, skriven , av modern:

Jag håller på dej! Du är duktig som kommer igen.

Kommentera inlägget här :