Skiiit.

publicerat i Allmänt;
Då va man hemma igen. Ätit lunch, packat in varorna o lagt ölen på kylning :)
När jag kom hem luktade det hundskit i hela lägenheten. JumJum hade lagt en jättehög i köket. Inte så konstigt när man äter mammornas trosor...
Träffade Anna på Kampenhof. Kul! Inte sett henne på över ett år. Hade inte tid att prata så mkt med henne dock.

När jag skulle ta ut pengar såg jag till min förvåning att jag hade närmare 1000kr på kontot! Förstår inte riktigt hur det gick till... Pappa satte bara in 300, så jag vet inte vart dom kommer ifrån, men jag klagar inte!

Nu ska jag smälta maten, lyssna på white stripes o vika tvätt o se fram mot Idol ikväll! :)

Hej!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

kan inte höra av mig från min telefon igen... morr.

Men jag kan ju komma in till stan imorgon måndag. om du vill? Vill verkligen åka in till stan. ring mig du ikväll. :D

Kommentera inlägget här :