Zombie... ;)

publicerat i Allmänt;
Sitter här i köket o hoppas att jag ska vakna till liv snart... Är sjukt seeeeg idag o än så länge har jag bara lyckats få i mig frukost o diskat gårdagens disk. Men klockan är ju inte så himla mkt än... Igår hade vi en mysig dag. Vi började med några avsnitt Buffy, sen gick vi o kollade lite på stan, fikade o gick o solade :) När vi kom hem jobbade vi lite mer på kistan o skrapade färg o slipade.
Ska hälla i mig en stor latte o hoppas att ögonen slutar gå i kors, så kan jag städa o fixa mig sen. Ska gå till VägledningsCentrum med mina betyg o skriva in mig i skolan :) Hade faktiskt gått klart fler kurser än vad jag trodde, så det kändes ju bra! Ska till banken också o ta ut lite pengar från mitt en gång ganska feta sparkonto... Vi ska kastrera vår son nästa vecka nämligen, något jag fasar för... Inte själva ingreppet, men han är så sanslöst töntig, så han kommer ju att gnälla konstant (mer konstant än vanligt..) när han har ont också. Men resultatet blir nog bra :)

Weee!!! Fick precis ett mess från min puma, hon har köpt ett ps2 o Tekken :D Åh, så kul :)

Vi ska ta hit mitt köksbord från förra lägenheten o ha det istället för barbordet vi har i köket nu. Det är så litet, plus att vi bara har två stolar, så det blir aldrig att vi sitter här, vilket är lite tråkigt. Nu är det belamrat med laptop o skrivare också.

Nu ska jag leta ps-spel innan jag sätter igång med städandet :)

Puss o hej!!!

Kommentera inlägget här :