Juli 7, 2010

publicerat i Allmänt;
Med mitt vanliga oflyt fick jag självklart med mig fel nyckel ut på morgonkvisten när det var dags för Ozzys kisserunda. Av ljuset att döma antog jag att klockan var sisådär sex på morgonen, men icke, den var fyra fick jag strax höra när kyrkklockan slog. Vad göra?
Inte en människa i sikte så långt ögat når börjar vi vandra in mot centrum i hopp om att hitta någon levande själ med mobiltelefon (min låg självklart urladdad inne).
En bit in i Trollhättans förnämare delar kommer en snubbe på en cyckel i full fart. Jag ser min chans, kopplar på charmen o kastar mig ut i vägen. Bromsarna skriker o stackaren håller på att flyga över styret. Tack o lov var detta en trevlig trollhättebo som gärna lånade ut sin mobil så att vi tillslut kunde komma in igen.

Ja, det var nattens äventyr. Låt oss se vad dagen bjuder på :) Blir promenad med älsk o äta något gott (o nyttigt!) ute i det fria :)











"Incarnation" - Mark Ryden








.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gro:

Men usch vilken hemsk bild!! Morbido;))

2:a kommentar, skriven , av Cim:

Men jag är ditt morbido älskling ;)

Kommentera inlägget här :