Juli 27, 2010

publicerat i Allmänt;

I fredags var vi på konsert jag, Linda o Katarina. Vad? Pink såklart :) Förbanden var dessvärre Takida o Good Charlotte. Takida sög stenhårt, men vi hade ju öl att roa oss med i väntan på den riktiga artisten. Dock enbart pissöl för 40 kr styck, men vi hade det trevligt iaf :)
Grym show som jag är väldigt glad att jag såg. Hur denna människa kan sjunga hängandes uppochned i en sele utan att det påverkar rösten nämnvärt är ett under. Tyckte mycket om Pink innan, men nu inser jag vilken grym artist hon är. Får ni chansen, så gå o se henne!
Självklart var det även skitkul att träffa Linda o Katarina också!


Lyckades iaf få ett lyckat kort med min skitkamera. Tack vare lite fixande o trixande i datorn blev det såhär.


Idag ska det tvättas o fixas inför Torsdag då vi far till hufvudstaden o Pride :) Ska bli riktigt kul! Tycker synd om hjärtat o Ana som ska köra hela vägen.
Blir även Torp idag o jag har äntligen fått tummen ur o fixat en tid hos frisören :) Fick lön i söndags, 3000 kr. Nu gick visserligen en tredjedel av dom direkt till Gro eftersom jag var skyldig henne sedan länge, men att ha tjänat ihop till sina egna pengar känns väldigt bra :)


Hej så länge!






.




 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Jag är inte bitter! (haha) Nu har jag i alla fall slutat med penicillinet idag och hoppas på att allt är över för denna gång.

2:a kommentar, skriven , av argsintamy:

sv: marion peck heter hon, sannerligen underbar!

Kommentera inlägget här :