Juni 12, 2010

publicerat i Allmänt;




Idag har jag tagit ledigt från flytt o liknande ;) Det mesta är faktiskt på plats o det blev sååå bra! Riktigt, riktigt mysigt! Jag är helt slut, så en slappdag sitter fint nu. MEN jag gör ju detta för att jag vill, inte för att jag känner att jag måste. Sen är det roligt att hjälpa när hjälpen verkligen uppskattas :)

 

 



Vad har jag lärt mig denhär veckan undrar ni säkert?

* Polska män är i genomsnitt kortare än nordiska kvinnor. Detta gör att ögonen hamnar i en angenäm höjd för de polska männen.

* Byggdamm är otrevligt i allmänhet. Att ha det i trosorna är otrevligt i synnerhet.

* En 28-kilos hund kan försvinna i bagaget på en bil. (men var inte orolig, den är där, ni har inte glömt den på Coop.)

* Att andas in byggdamm dagligen i en vecka kan leda till att hjärnan påverkas negativt. Tecken som afasi, demens och allmän förvirring är vanligt förekommande.




Nu är älskling på IKEA med sin mor för några sista inköp, lillkillen är på Liseberg o Ozzy är med svärfar i lägenheten. Jag tänker plantera mig i soffan o stanna där tills det är dags att göra sig fin för galej med Nova senare ikväll :)

Pussar till världens bästa flickvän, världens sötaste lillkille o världens fulaste hund :P





.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mersiha:

fin blogg ;) vad gör du då?

2:a kommentar, skriven , av linnea :]:

otroligt fin blogg!

allt väl?:)

3:e kommentar, skriven , av MIA:

Fin blomma!

4:e kommentar, skriven , av Modern:

Fin något annat . ha en bra helg tjejen

Kommentera inlägget här :