Mars 24, 2010

publicerat i Allmänt;

Åh, herregud. Idag är jag inte vidare pigg (återkommande problem). Det blev hemmaquiz-a-la-Gro för hela slanten igår. Jag hade väl sisådär tre rätt på 457568 frågor ;) Sen var det ju detdär med att faktiskt gå o lägga sig... Inte helt lätt när man har trevligt. Så vid fem, halv sex var det nog jag (!!!) som tog initiativet till att hoppa i sängen.
Vi började fixa med sekretären igår o det blev riktigt bra! Får se om den ska betsas eller få vara som den är. Åh, vill ha ordning här nuuuuu!!!
Det blev hamburgare till frukost idag. Nyttigt o bra ;) Men det bjuder jag kroppen på, har inte blivit så mycket mat den senaste veckan.

Kom nyss hem till lägenheten o möttes av grus över hela golvet, borttaget kakel i köket o ej nerfälld toalettsits. Tack för det saneringsgubbarna.
Varför ska det vara så jävla svårt att fälla ner ringen för män?  whyyy??
Upptäckte också att jag inte har någon känsel i vänster ben... Mycket konstigt. Jag hoppas att den återvänder snart. Jag tycker om att ha alla mina sinnen i form. Räcker det inte med att jag är halvblind?
Nästa vecka ska jag ta tag i fixandet här hemma lite. Köpa lite blommor, lampa till vardagsrummet, duschdraperi... När ska jag få bli miljonär?
Vi fick en skraplott från ÖB igår, o hade ju räknat med att vinna bilen för 250 000. Men turen var inte på vår sida, inte ens lägsta vinsten (25 kr presentkort på ÖB) fick vi.




Jag porrar mig med varmluftspistolen.






.


Kommentera inlägget här :