Nov. 29, 2010

publicerat i Allmänt;
Mamma och Bettan har varit här och käkat lasagne o kollat på Böda Camping med mig. Mina erfarenheter av campinglivet är väl inte så värst stora, jag o min bättre hälft gjorde ett tappert försök i sommras. Det slutade med att vi efter en evighets kamp för att få upp tältet, gick till stranden, satte oss o åt smörgåstårta, förflyttade oss sedan till tältet som var ack så mycket kallare än vi räknat med. Gick o tog en varm dusch för tio spänn, gav tältet ett nytt försök, gav upp, packade ihop vårat pick o pack o åkte hem till lyxen dvs soffan,tv värme och öl.
Tja, vi var väl där i två timmar iaf?
Gro tyckte att det var pinsamt att fälla tältet inför åsynen av våra "camping grannar". Själv skäms jag väldigt sällan, så jag började gladeligen rycka upp tältpinnarna, med vår dubbelsäng för mitt innre öga.
Ja, nog sagt om det.





Puss på min campinbabe!! ;)





.









Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Syster och jag ska vara där en vecka i en stuga till sommaren. Jag har dock inte sett teve grejen

2:a kommentar, skriven , av Emelie:

Kul att läsa din blogg med, allt går fint i skolan, önskar bara man hade tid till annat än plugg :P Allt bra på din praktik? Inte långt kvar tills vi alla ses snart igen :)

Kommentera inlägget här :