Bangs.

publicerat i Allmänt;

Kan inte sova. Men det är inte så konstigt eftersom jag sovit som en gud de två senaste dygnen (tack Gro ;) o tagit igen all förlorad sömn! :)

Kände mig lite kreativ såhär mitt i natten och bestämde mig för att klippa lugg.
Något jag inte haft på 10 år (men då kan jag ju också nämna att plattängerna inte var vad de är idag..)

Så, vad tycker ni?
(Jo, den ska allt kortas lite, men det orkar jag inte ikväll)




Ursäkta den pissiga kvaliten på bilden...


Imorgon, eller snarare senare idag blir det reunion med klassen! :)
Ska bli supermysigt!

Börjar hos Emelie och sedan fortsätter kalaset på Cheers med lite käk o fortsatt utgång för dom som känner för det :)
Sedan är det erbjuden efterfest här hos mig för de som inte däckat ;)

Ja, ska iaf bli jätteroligt!!


 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Dessie:

Jesus christ!

Hur kan du ens prata me henne efter allt som hänt, de e fan inte synd om dig när hon sviker dig igen.

Kommentera inlägget här :