This town i getting smaller every day.

publicerat i Allmänt;

Jag har en otrevlig känsla i hela kroppen.
Någonting är fel, eller kommer att gå fel.
Jag försöker att inte lyssna, men allting skriker åt mig att vara beredd, redo att springa, att inte koppla av. Gör jag det så kommer allting att gå så mycket mer fel, ännu snabbare.

Jag vet vad jag är rädd för, men det betyder inte att det går att fly.
Det är inte vad jag vill, men jag kanske gör fel som försöker kämpa mot någonting som någon annan vill.
Hela tiden, dygnet runt finns den där, rädslan, skräcken och oron.
Jag somnar med den, drömmer om den, vaknar med den och den äter upp mig innifrån just nu.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Ush Cim. Jag gick ju i kurs mindfulness som jag verkligen tyckte var bra kanske något för dej.

Kommentera inlägget här :