Dec. 12, 2011

publicerat i Allmänt;
Väldigt mycket tankar och känslor i omlopp.
Men det känns... Ja.. lugnt. Jag känner ändå ett lugn.
Pratat med min kära vapendragare en bra stund.
Hon är klok dendär, vi får se om det stannar kvar när silikonpattarna kommer på plats ;)

Anyhow.
Sömnen ville inte infinna sig alls inatt och jag zappade mellan repriserna, åt godis och svettades om knäna.
Ja, det är en charmig, härlig egenskap jag har, jag kallsvettas om knäna när jag inte kan sova.

Tog mig äntligen ut på en PW när dagen ville gry igen. Regina Spektor i öronen, knastrande frost under fötterna o kall vinterluft i ansiktet. Skönhet i dess simplaste form.
Och inatt har jag lilla nakenkorven på besök.
Ett litet fult knytte av lugn som lägger sig tillrätta på min mage och utstrålar värme.


.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av nova:

<3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Stackars dig.

Kommentera inlägget här :