Dec. 18, 2011

publicerat i Allmänt;
Har haft ensamdag idag och inte gjort någonting.
Lyssnat på Tori Amos och varit allmänt virrig och ofokuserad.
Eller virrigare och mer ofokuserad än vanligt kanske jag ska säga.

Just nu tycker jag att tiden går lite väl långsamt och att uttrycket "Den som väntar på nåt gott.." plus en del andra uttryck kan ta sig i arslet.
Men det är samtidigt härligt att ha något att se fram emot o tänka på :)

Imorgon ska jag ta ett gäng prover. Allt från lever till ämnesomsättning.
Levern bör vara okej nu, men jag vet att jag inte får i mig det jag borde och har brister på lite olika saker.. Äter på tok för ensidigt och nog för lite. Men det är som det är.
Kan inte förmå mig att äta bara för att jag "ska". Jag äter när jag är hungrig.


Nej. Nu ska jag gå och se om det är möjligt att synkronisera sina drömmar.
Helt övertygad om att det inte är omöjligt med min envetenhet...
Well, det lär visa sig ;)





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ta du och ät lite Cim, det ser änna ut att behövas.

2:a kommentar, skriven , av Citasha:

Mmmm... näää.. Anorektiker känns lite "jag" just nu. Nästa månad är en annan femma..

Kommentera inlägget här :