Jan. 19, 2011

publicerat i Allmänt;
Jösses. Varit på IKEA hela dagen lång för att kolla lite på vad som ska införskaffas till nya hemmet. Hittade bla. denhär nu när jag har ny teve:
Och jag fick en inflyttningspresent av mormor och morfar , den tjusiga ramen som ska sitta över sängen med något svartvitt foto i :)
Det är ju såklart med delade känslor jag ser på dethär med flytten. Jag ser det som något positivt för att inte förstöra det som finns, sen är det ju aldrig roligt att flytta ifrån någon man älskar. Samtidigt kanske jag behöver mitt eget "bo" ett tag, någonting som bara är mitt. Well, jag vet inte...
Men jag vet att allt kommer att lösa sig till det bästa :)
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

<3

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Tror att JAG skulle passa bra i ramen....haha

Kommentera inlägget här :