Juli 20, 2011

publicerat i Allmänt;
Sådär, då var näst sista dagen på jobbet gjord.
Men det verkar som att chansen är ganska stor till att det finns möjlighet till lite fortsatt jobb då och då.

Och...

Den 27:e Augusti tar jag och babe vårt pick och pack o far till Alanya i två veckor!! :D
Underbart! ♥

Den 10:e far även jag och papi för att hälsa på Anna en vecka i Alcudia :)


Med andra ord leker livet ganska väl just nu!!!



Igår blev det en spontantrip till Liseberg efter jobbet.
Lillkillen lurade upp mig o Gro i någonting som placerade om de flesta inre organen, men nu tror jag att alla är där dom ska vara igen.
Annars blev det bara Flumride för oss gamlingar, med resultat att jag såg ut som en dränkt bäver efter åkturen då jag lyckades fånga upp precis varje vattendroppe.

Så på fredag går jag på min första riktiga "semester". Eftersom detta är det första "riktiga" (läs ej svarta) jobb jag haft. Känns lite vuxet, bra och på tiden.
Ska passa Ozzy nästa vecka, då svärisarna ska fara iväg och Gro jobbar galet mycket.
Men det ska bli kul att ha honom att mysa, leka och gå långpromenader med :)

Ensam-hemma-kväll ikväll och jag övervägde att knalla iväg och köpa något gött och onyttigt att äta på, men ringde istället till T och tog en powerwalk med honom :)
Får spara lite onyttigheter till jag är utomrikes också.








Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Alanya....jag är inte bitter....ha ha...

Kommentera inlägget här :