Urk! Igen!

publicerat i Allmänt;

Ligger och sover i godan ro och vaknar av ett öronbedövande krasch någonstans från lägenheten.
Kastar mig handlöst ur sängen för att se vad som står på.
En inbrottstjuv? En väldigt stor fågel som störtat in i fönstret?
Nope.
Väl i köket möts jag av en förvånad Gro med handtaget till kaffekannan i handen, resten av den ligger i en hög av glas-splitter på golvet.
- Oj... Jag försökte bara få på locket..
Inte lätt när man har en flickvän som är bodybuilder o därmed stark som Clark Kent ... ;)

Dragit på mig magsjuka IGEN, men försöker kurera mig så gott det går... Har inte råd att vara hemma från jobbet!




Well, får hålla tummarna för att jag är pigg o kry imorgon helt enkelt!

        
Start wearing purple!!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

Krya på dej <3

Ingen är så vacker i min peruk som du är ;)

2:a kommentar, skriven , av jasmine:

www.jasmineofsweden.blogg.se

-en typisk rosa blogg, följ & kommentera vetja!

Kommentera inlägget här :