Juni 26, 2011

publicerat i Allmänt;

Idag var det sovmorgon för både mig och nakenfisen.
Vid 13-tiden pallrade vi oss upp.
Det är väldigt praktiskt med en hund som utan svårigheter sover fram till lunch (om inte längre).
Sedan knallade vi bort till min bättre hälft och tog bland annat en tur till Svenskholmen där nakenfisen fick springa av sig lite.

Imorgon är det åter jobb, men nu har kroppen fått vila ut lite och jag känner mig inte som en stelopererad giraff längre.
Om man ska lyssna på vädertanterna så ska det ju tydligen bli fint väder imorgon också, så det blir väl hem för ombyte till bikini och sedan stek i solen :)



 

Och så har jag fått någon slags konstig cravingkakor, kex, donuts o liknande. Aldrig varit speciellt förtjust i det tidigare.
Jag vet vad ni tänker, nu är hon på smällen... Men nope, vi skyddar oss.
Dubbla lager med gladpack här minsann, why risk it? ;)











(Oh, by the way... Du, "Mrs Universe" som tydligen, av den gulliga kommentaren här på bloggen att dömma hör till den trevliga sorten som gottar sig i andras olycka. Här finns det faktiskt ingen olycka att gotta sig i, så better luck next time :P)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Tyvärr finns det en del "universe" uti världen...antagligen känns det bättre för dem om någon mer än de själva har en bad day.....

2:a kommentar, skriven , av Abelaurora:

Excellent site!

Svar: Tack så mycket :)
Citasha

Kommentera inlägget här :