Way back...

publicerat i Allmänt;

... när jag var en liten tönt (nu är jag en stor..) med för mycket kajal, vitt puder, enbart svarta kläder och för mycket nitar som spenderade mesta tiden i mitt mörkblå rum om jag inte var ute och hittade på ofog, vad lyssnade jag på då?

Jo, depressiv o ganska arg musik.


En liten nostalgitripp :)

 







Dia Psalma, givetvis! :)


Eminem, då var man bra cool alltså.


JoJ - Fortfarande lika bra :)








Japp, där har ni en del av favoriterna.
Vad lyssnade ni på när ni var små fjantar?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

lyssnade på liknande det du la upp, plus hammerfall och millencollin... Och en massa smörigt kraffs.

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Dia Psalma är ju grymma, eller var iaf! Började lyssna på dom någon gång som 8-åring och med tiden blev det även en hel del övrig svensk punk. Typ 50-spänn-skivorna eller "Röjarskivan". Framåt 15-årsåldern blev det en mix med Marilyn Manson också.. och någonstans i identitetsletandet slank endel vitmakt såsom PlutonSvea ner, den växte jag dock som tur är ifrån.

3:e kommentar, skriven , av Modern:

Ha ha ja Eminem har jag också tvingats lyssna på.....fast han är så himla bra tycker jag än....men tack vare er så blev han nog i mitt hjärta

Kommentera inlägget här :