Galej and such :)

publicerat i Allmänt;
Var en sväng på systemet och inhandlade kvällens alkoholhaltiga drycker tidigt på förmiddagen, strax efter att det öppnade.
Aldrig varit där så tidigt tror jag.
Var väl i stort sett jag o A-laget som inte rör sig så snabbt, så det gick fort för mig iaf.
Var ruskigt sugen på att krypa ner i sängen igen när jag kom hem, sovit ganska dåligt inatt, åter pga min granne och de där tankarna på att slå upp ett tält i trädgården börjar mer övergå i faktiska planer än bara tankar.

Men jag trotsade iaf det där sov-suget, vilket bara hade resulterat i att jag hade varit en zombie resten av kvällen. Och det är ju faktiskt inte det jag ska klä ut mig till.
Och nej, jag tänker inte gå på krogen i min halloween-outfit. Får tillräckligt med oönskad uppmärksamhet när jag har vanliga kläder.
Förstår inte det där fenomenet..
Man dansar där i godan ro med polarna, plötsligt känner man ett skrev mot benet och tillhörande svettig flåsande karl ser mäkta nöjd ut över sin prestation.
Jag brukar vanligtvis inte gå och trycka skrevet mot främmande människor, men min uppfostran saknar visserligen en del bitar, så det kanske är så man bör göra i framtiden?


anyhow, nu ägnar jag mig åt sådant som man bör ägna sig åt när det vankas galej.
Letar kläder, målar naglar, plattar håret och fördömmer än en gång gudarna som skapade mig med konstant knullrufs och känner mig allmänt pepp!

Ses i dimman :)




Jolene gav mig en liten reminder inför kvällen... ;)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Knycker texten för ja så är det nog....sedan finns det ju de som bara tittar efter "bär i konjak"

Kommentera inlägget här :