Då var man med nyttigheter o iPhone

publicerat i Allmänt;
Då har man blivit med motionscykel helt apropå!
Och helt gratis dessutom :)
Så nu finns liksom inga undanflykter till att inte röra på sig längre (damn it!).
Så nu kan jag inte ens komma undan när det är dåligt väder ;)
Vad kan det vara i det efterlångtade paktete månntro...?
Min iPhone!! Latest kind! :D
Så på med nördbrillorna för att lära mig hur den fungerar (med en viss assistans ;P )



Och mina damer o herrar! Blev idag lika förvånad som en 250klios man som tillslut lyckas få en glimt av sitt könsorgan för första gången på 10 år! Har fått bra mycket pengar i en klumpsumma från mitt bostadsbidrag som tagit god tid på sig, så nu blir det en tatto så fort jag fått ut pengarna! :)
´
denssa ord men ett annat typsnitt på underarmens baksida.

Hoppas på en myskväll ikväll, men det är ovisst då det hänt lite tråkiga saker, men jag håller tummarna :)

Kommentera inlägget här :