Feb. 18, 2012

publicerat i Allmänt;


Vaknade upp efter mycket trevliga drömmar.. Men vad möts jag av på morgonpromenaden? Snö till förbannelse!!
Nåväl, jag behövde visserligen kyla ner mig en aning ;)

Mötte ett gäng småtöser
i trappuppgången när vi gick in från promenaden, och då gick det hur bra som helst att gå fram o hälsa o bli klappad. Har ju redan märkt att han är förtjust i barn vilket är ett stort plus o mycket viktigt!









Senare under dagen ska jag slänga i den här som jag inte orkade här om sistens..



Nästa gång jag får pengar ska jag göra någonting jag suktat efter väldigt länge, nämligen en Dermal Anchor. Extakt var jag ska placera den är lite osäkert, men det blir vid nyckelbenen eller på mitten av bröstet.






Ni som har skaffat just Dermal Anchors, hur ont gör det om man jämför med vanliga piercings? Och är det svårläkt?


Kommentera inlägget här :