Melodifestivalen ja...

publicerat i Allmänt;





Hittade massa roliga bilder på min gamla hårddisk :) Alltid kul med sånt man glömt. Tror att detta var inför Halloween om jag inte misstar mig..



Fick veta att Björn Ranelid gick vidare i Melodifestivalen igår.. (ja, jag är en sådan människa som tittar på Family Guy istället när detta spektakel håller på).
Vad hände? Hade alla öronproppar och påsar på huvudet när dom röstade? Gubben varken sjunger eller rör sig ju för tusan.
Och att ens nämna "mannens säd" i en låttext borde vara förbjudet enligt lag. Kanske tom utlovas skottpengar på den som gör det.
Ytterligare en anledning till att jag inte ser på Melodifestivalen, risken att både svimma och kräkas är överhängande stor.

Nu ska jag sätta på min spotifylista och låtsas som om denna hemska låt aldrig någonsin våldtagit mina trumhinnor.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hahaha :D!! kan inte annat än instämma!! Kram på dig// Gro

2:a kommentar, skriven , av Eriiza:

Tack, jag skriver ibland.

Men ofta försvinner orden från mig...

3:e kommentar, skriven , av modern:

Ja men det finns en låt som är skitbra....lOREEN´S

Kommentera inlägget här :