Feb. 20, 2012

publicerat i Allmänt;
Igår var väl en mindre spännande dag..
Började tappa känseln i vänster fot i förrgår och fick svårt att röra tårna. Igår hade det spridit sig upp till knät och jag hade även svårt att gå då foten vek sig och jag fick släpa benet med mig.
Åkte till Näl o satt i väntrummet fyra timmar innan jag kom in för att få träffa en sjuksköterska och få lämna ett blodprov. Efter ytterligare två timmar skickade dom hem mig eftersom det var så sjukt mycket att göra och jag hade fått sitta i väntrummet till natten eftersom jag inte sågs som "akut".
Idag är läget detsamma och jag ska få en tid på vårdcentralen då proverna inte visade någonting avvikande.

Har fortfarande inte kunnat radera minnet av Björn Ranelids bidrag. Kanske var det det som satte sig i benet? Tackar det varmaste och hjärtligaste till Jolene som håller mig uppdaterad på Melodifestivalområdet mot min vilja ;) Så tackar, tackar, jag ska i gengäld köpa alla säsonger av "Days of our lives" på DVD åt dig så har du något att göra de närmsta 25 åren ;)

Kommer att spendera dagen i sängen o framför teven och lilla mami är så snäll och tar sig an Dexter!




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Ha ha förstår att du dansade mycket till Björn.....

Kommentera inlägget här :