Walk like a zombie

publicerat i Allmänt;
Vilket kanonväder det varit idag! Tom så att jag släpat benet med mig ut på ett par längre promenader. Om detta är bra eller inte vet jag ju inte, men jag blir helt hispig och små-suicidal av att sitta inne o uggla. Jag påminner lite om en zombie i min gångstil just nu och känner mig ungefär lika fräsch som en sådan också.
Tycker iaf att jag kan röra det lite mer idag. Eller så är det helt enkelt så att jag bara vill tro det.. Men jag har en tid på VC imorgon förmiddag och håller tummarna för att de hittar felet.
Kan inte låta bli att tänka att det kanske är jag som orsakat detta själv med tidigare intoxer och överdoser.. Någon gång kanske kroppen säger ifrån?
.
.
Min teve bestämde sig också för att lägga av igår, så jag gick o la mig vi typ 19 för att jag blev så irriterad. Men jag behövde nog den sömnen, för jag sov till nio idag i ett streck.
.

.

.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Låter inte bra. Be dem kolla fästing...smitta...hörde om någon som blivit stel i benen av fästing...

Kommentera inlägget här :