Ikväll...

publicerat i Allmänt;
Ikväll, ikväll, ikväll blir det date med finfina klassen :)
Eller ex-klassen för att vara korrekt. Och jag längtar för jag vet redan nu att det kommer att bli en toppenkväll :P
Så det är bara att ladda batteriet till kameran, på med trippla bh:ar och gömma teven för de där vilseledda som tror att de vill se på melodifestivalen...
Och i baren kommer jag att beställa "Trötta MILFen" all night long, och hoppas att bartendern är skolad nog för att kunna slänga ihop denna fantastiska dryck.


Åker till sthlm redan på måndag eftermiddag (lyckades givetvis pricka in två möten denna dag som jag inte kan boka om...) och spenderar en natt på hotell eftersom Dexter skall hämtas redan vid 12 på Arlanda på Tisdagen. Lyx med andra ord! Länge sedan jag bodde på hotell i Sverige och jag tycker att det är himla mysigt faktiskt :)
Så på tisdag kommer jag att vara med bebis!
Inte egentillverkad (jag gör inte bebisar, jag övar bara på det..) eller mänsklig, men dock :P

Så, hoppas att ni får en lika bra kväll som jag tänker ha :)




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas kvällen var grym o lycka till m D! Hörs i veckan, ciao! Gro

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

Hoppas att allt går bra nu och lycka till! Det är allt något speciellt med att hämta "sin" hund på flygplatsen, lycka blandas med nervositet och det känns sjukt konstigt att sen åka hem med en okänd hund som är sin egen liksom :) Men efter en stund så känns det oftast som att det liksom var förutbestämt på nåt sätt, om man hittar rätt. Så har det varit med både Nemo och Timmy. Jag har läst om de andra i Timmys kull och jag är så glad över att just Timmy kom till oss. Nemo var också något speciellt med, exet sa när jag letade fram hundar som skulle kunna passa oss, att "ska vi ha nån så ska vi ha Nemo". Och det har jag aldrig ångrat!! Stor kram!

Kommentera inlägget här :