Mars 12, 2012

publicerat i Allmänt;
Kan stoltsera med att jag höll mitt ord och såg hela festivalen, plus eftersnacket :P
Och ja, rätt låt vann faktiskt.

Jag och Dexter tog en långpromenad till Bjursjön igår och träffade på familjen Axelsson/Nydén på vägen och jag fick se en liten glimt av en nerbäddad, nykläckt Felix :) Så söt!! Nästan så att man blir lite sugen själv. Ett stort nästan that is! ;)
Ska upp och hälsa på någon dag i väckan o kika lite mera och tjöta med Marre. Saknat det!

Jag har en konstig förmåga att få dagarna att gå hiskligt fort trots att jag "inte har något att göra". Tänk om jag hade haft ett jobb också? ;)
Väntar som en tok på att arbetsterapin ska sätta igång så att det förhoppningsvis kan leda till praktik eller liknande. Är dödstrött på att gå hemma och skräpa om dagarna. Det höjer inte direkt självkänslan till skyarna...




Äntligen fått en matta i vardagsrummet! Ser lite mysigare ut än det repiga parkettgolvet..


Och ett par tavlor som alltid piffar upp! :)





♥ Och grattis till dig Juan :P Vet vilken skön känsla det är! ♥


Puss for now!




Kommentera inlägget här :