Idag är en fin dag :)

publicerat i Allmänt;
Sådär. Äntligen fått mina mediciner.
Marscherade upp till sjukhuset och knackade på min läkares kontor och frågade om han var upptagen.
Det var han inte, så jag sa då att han kunde passa på att fixa mina recept och det gjorde han faktiskt. Han hade inte ens fått något meddelande om att jag hört av mig, så det var ju inte hans fel.


Imorgon ska jag göra ett WAIS-test. Det är ett slags intelligens-test uppdelat i flera olika steg. Har gjort detta förut för många herrans år sedan, men då mådde jag väldigt dåligt och då är det svårt att få ett korrekt svar.
Lite spännande är det, men för mig som har svårt att koncentrera mig längre stunder tar det på krafterna och jag kommer att vara ganska slut efteråt då det tar ett par timmar.



Fick förresten reda på för ett par veckor sedan att jag sen en tid tillbaka har en diagnos som ingen informerat mig om, dyskalkyli (som dyslexi, men gällande siffror). Kul att man blir informerad!



Well, nog om detta!
Idag käns det som om det kommer att bli en fin dag!
Solen skiner, min lilla kille är full av lek och gos och vi ska ta tillvara på det och mysa o ta långpromenader i det fina vädret, även om det blåser lite kyligt! :D







Kommentera inlägget här :