Mars 22, 2012

publicerat i Allmänt;
r hos arbetsterapeuten för andra gången igår. Äntligen!
Dock fick jag inte göra så mycket, berätta lite om vem jag är och hur jag ser på mig själv. Just nu inte alls särskilt positivt då jag just nu har en "ful-fet-o-misslyckad"-fas.
Men jag ska börja träffa henne en gång i veckan och vi ska fokusera på att så snabbt som möjligt hitta någonting för mig att göra. Precis det jag vill, så det känns väldigt bra, är lite otålig bara och vill helst att det ska hända imorgon, eller helst av allt igår :)
.
Imorgon ska jag börja träna igen, det vet jag är någonting som alltid får mig att må bättre. Gäller bara att ta sig i kragen o komma igång vilket jag är helt hopplös på! Men som sagt, imorgon blir det årets första löprunda med Dexter och ett styrkepass :)
.
.
Nästan som att se mig springa... ;)
.

 

.

.

.

.

Kommentera inlägget här :