Mars 4, 2012

publicerat i Allmänt;

Haft en riktigt bra vecka. Ganska lugn, men bra :)

I Torsdags blev det en liten spontanfika med sötaste Nataniel som var hemma över lovet. Herregud, han blir äldre för varje gång jag ser honom!! (Tur att det inte gäller mig också...)
Blev även en visit hos lille Juan där jag fångade dammkorn och noggrant planlade vad jag ska stjäla nästa gång jag hälsar på... Gardinerna ligger jäkligt risigt till ;)

I fredags åkte jag o Dexter ut till mormor o morfar för första gången, och det gick verkligen hur bra som helst! Han kom bra överens med både mormor o morfar och han fick vara lös för första gången, vilket gick över förväntan. Han kom nästan direkt när jag ropade på honom o höll sig i närheten hela tiden :)
Mammas hjärta! ♥









I vekcka ska jag äntligen tatuera mig! ´
Något som jag sett fram mot länge!! Kommer att bli ett ord på insidan fingret..
Något i den här stilen:



Fast då givetvis på Latin ;) Och en helt annan text.
Vad det blir visar´ja upp här så småning om! :)



Kommentera inlägget här :