Då var man ett år närmare tant.

publicerat i Allmänt;
Råkade försova mig ganska kraftigt och missa alla grattis-samtal.
Men man får väl sova hur länge man vill på sin födelsedag?
Hur som helst spenderade jag gårdagens sista timmar med att titta på Beavis and ButtHead o Spongebob, som jag inte ens tycker är särskilt bra. Jag ville väl mest hålla kvar vid de sista timmarna av min ungdom.
Nu är jag på riktigt mer 30 än 20 och att då hålla på med sådana barnslerier går väl inte för sig? Eller...?



Nu ska jag snart ta mig in i duschen, men jag får väl ha i åtanke att allting kommer att ta lite längre tid nu när kroppen börjar förfalla mer o mer för varje dag.
Borde väl ha önskat mig en rullator en permobil eller någonting mer användbart i present, men jag har hör o häpna önskat mig pengar till en tatuering. Det ni!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

grattis <3

Kommentera inlägget här :