Maj 13, 2012

publicerat i Allmänt;

Det var en trevlig kväll igår med mycket skratt, som vanligt :) Blev en ganska lugn kväll, så jag är pigg o fräsch idag.
Eller iaf pigg :)
Blev jag, Juan o Angelina som tog en liten sväng till Mortens o mötte upp Emelie där, länge sedan jag träffade henne så det var kul att tjöta lite och att se lite nya ansikten!
Minns inte när jag var ute sist, men jag tycker att det är ganska överskattat. Man tröttnar nog mer ju äldre man blir.


Jag o Juan psykos-smilar


Lina med mysiga magen :)


Dex fick sitta bakom galler men fick komma ut o hälsa o det gick riktigt bra!


Fina Jolene :)


Angelina var lite motvillig till att vara med på kort, men jag fick henne tillslut ;)


Sexiga 40+ hårdrockare på scen. Blev nästan lite straight för ett kort ögonblick... Eller inte.


Eftersom jag är såpass pigg och vädret är så härligt ska jag ta med mig Dex ut i skogen och även släppa honom i kohagarna för lite träning,och kanske kan jag jobba bort min bondbränna också, hur väl den än klär mig ;)

Puss for now!
Mer på vissa än andra ;)






Kommentera inlägget här :