Maj 20, 2012

publicerat i Allmänt;


Blev en lång promenad, hela 11 kilometer om man ska lita på senaste appen jag använder mig av, Runkeeper. Men då stannade vi på vägen för att låta hundarna springa av sig och för att låta Saga bada lite.
Vi kom fram till sist gång vi gick samma tur att det borde stå kvinnliga blottare utplacerade på lämpliga platser på vår tur, för att liksom motivera oss ännu lite mer. Men det var dåligt med det idag... Ormar o cyklister var det desto godare om.

Jag är inte rädd för ormar för min egen del, snarare lite väl orädd kanske o tänker väl knappt på att dom finns. Men har jag hund med mig blir jag oerhört harig o hoppar till vid minsta lilla rörelse på marken.


Saga och Dexter springer som två blå :)

Så nu har jag en utslagen kille på hallmattan och jag är ganska trött själv. Är nog åldern....
Tanken är att denna runda ska tas varannan dag. Mycket välbehövligt för både mig och Dex!
Men nu hägrar soffan :)




Kommentera inlägget här :