Koffeinjunkie

publicerat i Allmänt;

Sitter o tvingar i mig kaffe utan mjölk, vilket i mitt tycke smakar gnupiss. Men det gör sin verkan iaf.
Dexter är som ett hårigt litet plåster på mig och jag tror att han kommer att må gott av att få leka av sig lite med Saga och få släppa mamma med blicken fem sekunder.


Mammas plåster ♥

Orkar jag efter promenaden ska jag knalla upp o hämta ett paket som legat o väntat på mig ett tag. Bara jag som inte fått tummen ur att ta mig dit o hämta det. Tar bara en kvart, men det är så jäkla tråkig väg.

I veckan borde jag få komma till min sköterska o börja med Concertan. Vill bara få det gjort nu när jag har gått o väntat så länge som jag gjort. Och jag tror att det kommer bli bra!

Nu ska jag dricka upp det äckliga kaffet, svära över att jag är en sån koffeinjunkie och diska jätteberget med disk.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annika:

Söt blogg :)

2:a kommentar, skriven , av Maggan:

Fin Bild!

Kommentera inlägget här :