Den här dagen är i sann Kicki Danielsson anda. Och då är jag inte positiv för fem öre.

publicerat i Allmänt;

Den här dagen fortsätter i sann Kicki Danielsson-anda.
Allt går käpprätt åt... fel håll. Försöker andas i en fyrkant och inte låta yttre ting påverka mig. Bet ihop käkarna så hårt att jag fick kramp, pluggade in peppmusik och gick ut på en promenad med Dex i en timma. Även han bråkade idag och jag fick flera gånger lägga all min styrka bakom för att hålla honom när det kom cyklister som tydligen inte hittat ringklockan för att kunna göra sig "synliga" innan man har dom i arslet, eller dom får en hund i sitt.
När jag kom hem blev det bara ännu värre, så jag satte mig i soffan och tog en cigarett, fastän jag inte röker och kände mig mest apatisk och värdelös.
Nu har käkarna fastnat i det där hopbitna läget och jag får nog ta en gaffel och bända upp dom för att bli normal igen.


Denna lilla visa får mig iaf alltid att dra på smilbanden. Vet bestämt att Juan blev väldigt förtjust i den också ;)
.
.
Just nu sänker jag min värdighet så till den grad att jag tittar på BigBrother.
Jodå, det kan faktisk vara ganska underhållande ibland och är nu o hälsar på morsan som följer det slaviskt.
Hittad ett halsband från Shock som jag förälskat mig i! Så när jag får lite cash över kommer jag att beställa detta, no doubt.




And I miss U.



Kommentera inlägget här :