Insomnia som så många gånger förr

publicerat i Allmänt;



Det suger verkligen att inte kunna sova... Men helt ärligt har jag inte så ont av det inatt, tycker att det är lite småmysigt faktiskt.
Leker med Instagram, gosar med Dex och har roat mig bäst jag kan med att ge mina piercings en makeover.

 Satte i en i näsvingen igen och tog bort den i septum för ett tag. Satte även i en labretring i mitten av läppen. Ska även försöka få i min gamla i de lite mer privata delarna, men det orkar jag inte böka med inatt.

Ja, här är resultatet iaf, kanske inte syns jättebra, men ni får väl fiska fram monockeln :P


Och ja, nu är klockan över sex och jag är faktiskt pigg. Blir en kopp gnupiss snart för att hålla piggheten igång, sedan lite plock här hemma och senare idag blir det strandpromenaden. Ska även gå o hämta mitt paket idag som jag faktiskt glömt bort vad det innehåller eftersom det var så länge sedan jag beställde det, så det blir lite spännande.

That's all for now!

Kommentera inlägget här :