Ajjjj!!

publicerat i Allmänt;




Haft en hemsk natt. Vridit o vänt mig o pendlat mellan soffan o sängen. Haft, o har sån jäkla tandvärk så det finns inte och det sprider sig ut i nacken och ger en härlig huvudvärk också.
Har insett att jag inte har något annat val än att gå till tandläkaren o bli av med skiten, så jag lyckades faktiskt få en tid idag klockan tre.
Så ja, min ångestnivå är ganska hög just nu...
Sist gång jag var hos tandläkaren var exet med o fick sitta o hålla mig i handen, då var det bara undersökning. Kroppen låser sig och det blir kortslutning i hjärnan så fort jag känner lukten inne på en tandläkarmottagning.
Men, nu har jag inget annat val, så det är bara att göra det helt enkelt.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hannah ♥:

Jättefin, rosa blogg ^^ ♥

Kommentera inlägget här :