Vårruset!!...sprang jag då rakt inte!

publicerat i Allmänt;

Har varit en såååååå seg dag idag. Det mest produktiva jag gjort är att färga håret o varit ute o lekt med Dexter i ösregnet samt jagat efter honom då han beslöt sig för att ta en springtur på egen hand.
Orkade inte följa med o träffa släkten, orkar inte vara social idag vill bara ligga orörlig i soffkroken och sedan sakta men säkert förflytta mig till sängen och soooova hårt som en klubbad gnu hela natten.

Är lite imponerad av de som sprang/gick vårruset idag!
Enda chansen att jag skulle gjort det hade varit om någon bar mig och om jag bar en heltäckande vattentät utstyrsel. Eller under pistolhot.
Men all heder till er som uträttade detta stordåd självmant idag!


Ser fram mot helgen!
På fredag blir det mys med Juan (hur romantiskt lät inte det? :P) och på lördag blir det galej! Och Jolene har lovat att ta med sig Twister, så jag kan nog lova att det kommer att tas en del roliga foton under kvällen.
Kanske ska nämna redan nu o om att min hemförsäkring inte täcker brutna lårbenshalsar och höftledsfrakturer.


Tack Nova hjärtat för att du räddar min kväll ♥
Skall förövrigt på dejt med henne o Conrad imorgon och se vad herrarna tycker om varandra :) Bra får vi hoppas!
Även Saga får det bli en dejt med snart igenför det gick så himla bra. Han tillochmed vågade sig på ett par hinder efter henne på Råhagen! Men det kan varit korven i fickan som spelade in där ;) Något som jag för övrigt ska köpa hem massor av då han inte är någon "godishund" vid träning. Men nu har jag hittat hans svaga punkt. Hotdogs! ;)


Dex har lite konstiga stilar o ställen att sova på. Well, ingen lär ju komma in obemärkt genom ytterdörren iaf.


 

 

Så glad att jag har min fina Dexter.
Jag har alltid haft djur runt mig hela mitt liv och utan dem känner jag mig halv. Jag har haft allt från råttor,marsvin, olika fåglar,ödlor, kaniner till hundar och katter och hästar jag skött o ridit, men mitt absoluta favoritdjur är just hunden och kommer alltid att vara.
Jag gillar trofastheten och klokheten hos hundar. Och att de har så fina "känselspröt". Dexter snappar genast upp om jag inte mår bra och kommer då o lägger sig brevid mig o gosar o slickar mig på händerna, och för mig är den bästa ångestdämpare man kan ha att bara trycka ner näsan i pälsen på honom.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Åh, så lite så! :-) billig var den också, så ett riktigt kap! Kram, Jenny

2:a kommentar, skriven , av Haldis johanna:

Hej jag säljer just nu ett par jätte snygga helt oanvända pumps på min blogg så om du är intresserad får du jätte gärna kika in;) kram

Kommentera inlägget här :