Vivid Dreams och lömska ägg.

publicerat i Allmänt;

Jag har sovit löjligt lite och synnerligen oroligt inatt. (Dock är jag väldigt pigg och peppad inför kvällen nu.)
Detta mycket pga min hjärna som i vanlig ordning spelar upp de mest konstiga drömmar för mig. Jag delade med mig av dessa till min trogna vän Juan i hopp om att kunna reda ut vad detta betydde, men jag fick bara rådet om att köpa en tröja man kramar sig själv i och uppsöka ett låst rum med mjuka väggar.

Jag o Juan är lite som två femåringar. Händer det inte någonting hela tiden måste vi givetvis hitta på någonting, hellst någonting där vi kan släppa ut alla impulsiva handlingar hejvilt.
Igår blev det bla kanelätning med sked för att se om det stämde att detta inte skulle gå att svälja. Jag menar, det finns ju betydligt äckligare saker som folk sväljer.
Men nope, det stämde.

Fick också en jättefin present (dock inte av Juan ;)) som jag blev väldigt glad över! :) Den skall jag bära ikväll.



Tack honey :*




Och så en sak till.... Vi såg på Puss in Boots igår och jag ställer mig väldigt ambivalent i frågan om Humpty Dumpty.
Är han en good guy eller en bad liksom?
Ska jag behöva välja själv?
Ååå, varför ska livet vara så svårt!?






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av saga:

Gud vilken fin header du har!

Besök gärna min blogg! :)

KRAM!

Kommentera inlägget här :