Besök i grannstaden!

publicerat i Allmänt;
Sömnen är ganska jobbig nu, eller snarare bristen på den! Men efter nästan två dygn utan sömn sov jag som en gudinna inatt! Underbart!! Så, nu har jag nyladdade batterier igen. Känner mig fortfarande betydligt piggare o inte så orkeslös som förut, så det verkar hålla i sig och säkerligen har injektionerna gjort sitt även om jag inte tagit så många än.
Igår var jag som en zombie, övertrött, seg o mer förvirrad än vanligt av sömnbristen och funderade ett tag på om hjärnan faktiskt börjat stänga ner vissa delar... ;) Men trots det bestämde jag mig för att försöka ta mig ut och göra något istället för att sova på dagen eller bara ligga i soffan. Så det blev en liten tur till Trollhättan för en liten fika med Gro och Ozzy på cafét på Strandgatan, precis brevid kanalen. Dexter var ju kvar hemma så det blev en ganska snabb visit, men roligt att komma ut lite. Och att komma iväg utan Dexter någon gång, hur mycket jag än älskar honom. Han är ju med mig i stort sett hela tiden, dygnet runt, förutom när jag handlar eller liknande, så det kan vara skönt att göra något själv ibland som sagt. Och jag vet ju att han inte har ont av att vara ensam hemma några timmar.
Blev uppmött vid stationen av dessa två :)
Mysigt att sitta precis vid vattnet o fika
Fina bamsekillen ♥ Har saknat honom, var ju trots allt extramamma ;)
Tycker att det är så mysigt o avslappnande att åka buss med fin musik i lurarna.
Och till er som är så jäkla nyfikna o tror er veta allt om mig, för att ni läser min blogg. Nej, jag och Gro är inte tillsammans, men vi är väldigt goda vänner och det är jag jätteglad för o värdesätter mycket!! Man kan faktiskt som vuxen, mogen människa vara vän med sina ex och måste inte automatiskt hata den bara för att förhållandet inte höll. Och inte heller Katrin och jag är lovers, som jag också fått komentarer om! Kul att ni kommenterar, men såna o de med otrevlig ton, som konstigt nog alltid är anonyma (?) hamnar i skräpet. Om det skulle hända något spännande på min uppenbarligen för andra, ytterst intressanta kärleksfront kommer jag nog att skriva om även det när/om jag känner för att dela med mig! Så, nu slipper ni fråga o spekulera mer i det! :P
Ikväll ska jag på besök hem till just Katrin o hennes "kombo" och deras mini-zoo inehållande fem katter och tre hundar :) Blir troligtvis en film samt det vanliga kacklandet, så jag hoppas att hennes medboende har öronproppar till hands! Kanske jag som god gäst borde ta med ett par till honom helt enkelt... ;)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nova:

hahah erkänn nu att du håller på med de båda^^ <3

2:a kommentar, skriven , av Citasha:

Okej då, jag erkänner väl då. Är ju i grund o botten en san player ;) Men säg det inte till någon bara!

3:e kommentar, skriven , av Katrin:

Man kanske ska kommentera nån gång att man läser här.. och nu var det ju extra roligt. Jasså är vi inte??? Men jag är så senil att jag glömmer mellan varje gång ;) Hahahaha
Förlåt gumman kunde inte låta bli. ;)

4:e kommentar, skriven , av Eriiza:

OK, jag förstår.. =/
Har du Theralen i tablett, eller flytande form?

5:e kommentar, skriven , av mysan:

kolla gärna in min grupp på fb :)
Mysans änglar!

Ha en bra dag, kramar i massor! <3

6:e kommentar, skriven , av Eriiza:

Vad roligt att bloggen är uppskattad och tipsen kommer till användning! =D

7:e kommentar, skriven , av Jazzy:

Djuren är det bästa som finns! <3

8:e kommentar, skriven , av linah:

din bloggdesign är jättefin!<3

9:e kommentar, skriven , av aca':

vilken fin och ljus blogg! :)

10:e kommentar, skriven , av Eriiza:

Skönt att du äntligen fått sovit! =D
Jo, jag trivs jättebra, men oron över att inte kunna hitta en ny bostad är hemsk..
Jag måste hitta något snarast!!!!

11:e kommentar, skriven , av Eriiza:

Oj, varför blev du bostadslös över en natt helt plötsligt? =O
Det är klart att ord som "det ordnar sig" inte riktigt räcker
till, de låter menlösa, man är i en desperat situation, och
de orden låter så banala.
MEN jag kanske har hittat något!!!! =O
Skall inte skriva något om det ännu i bloggen förrän jag
vet mer, vill inte säga något i förväg om det inte skulle
fungera. =O

Söker enbart i Göteborg, då tanken att flytta hit var redan
bestämd, men jag hade fått vänta med att söka etc. för
att få "tummen upp" av F-Kassan.
Så jag hoppas på napp... Snarast! ;D

12:e kommentar, skriven , av My Cinderella story scene:

Gud vad söt hund!!

13:e kommentar, skriven , av marika:

Gud vilken söt hund!
Hur är läger med dig? :)

14:e kommentar, skriven , av behiye:

kolla in min Q&A video! http://youtu.be/2h_cPXbDQd8

15:e kommentar, skriven , av Eriiza:

Tack så mycket! =)
Hade jag haft ett piano hade jag nog gjort samma sak.. =)
Hur mår du?

16:e kommentar, skriven , av Jenny Karlsson:

fin blogg!
va gärna med i veckans blogg som du hittar på min blogg!
direktlänk: http://www.nattstad.se/jkaarlsson?id=4181948
kram

17:e kommentar, skriven , av Jessica:

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

18:e kommentar, skriven , av Elixxi:

Vilka fina bilder! Och jätte fin blogg :)

Hoppas det går bra med ditt bloggande! Länkbyte någon gång kanske?

Kram!

Kommentera inlägget här :