Batteriladdning.

publicerat i Allmänt;
 
 
Hade en av mina "jobbiga" dagar igår. Inte för att jag på något sätt mådde dåligt, men min energi var totalt i bott och jag orkade inte mycket mer än att spendera dagen i horisontellt läge.Vet inte varför jag får dessa totala urladdningar av mina batterier, o uttömning av energi då och då, men det har alltid varit så och då är det helt enkelt bara att ladda dem igen efter bästa förmåga, genom mycket sömn och att försök att släppa alla "måsten" för tillfället. Vilket jag gjort nu för denna gång, så nu är jag fit for fight igen inför den kommande veckan!
Imorgon ska jag mest ha en dag då jag ägnar mig åt att ta tag i en del måsten som jag skjutit upp ett par dagar nu. Gå till banken o ta ut pengar eftersom jag lyckats med att antingen tappat eller bara velat bort mitt VISA kort.. (Cim-noll-koll-på-ingenting-Miltén...) Så jag får även beställa ett nytt o hoppas att det inte tar allt för lång tid att få. Ett besök till Apoteket för att se om de andra recepten jag väntat på ett bra tag nu kanske kommit in, annars får jag ta tag i det med o ringa och skälla lite.Ska även göra en grundlig storstädning av lägenheten med att tvätta alla golv o försöka organisera min garderob, med detta ser jag faktiskt fram emot eftersom det är så underbart skönt när man väl gjort det.O sist men inte minst ska jag storhandla, någoting av det tråkigaste som finns... Men nu är det ekande tomt i både skafferi, frys o kyl.
onsdag blir det en liten trip till Göteborg med någon jag inte träffat på en halv evighet o lite mer än det! Inte heller Göteborg har jag besökt på väldigt länge, så det kommer att bli hur mysigt som helst att bara vara, umgås, strosa runt och njuta av en fin dag ihop (allt toppat med en hel del sköna skratt som det har en tendens att bli när vi ses). :P
Torsdag ska jag och Beckie äntligen ses över en fika! Vilket var flera månader sedan sist o jag har saknat henne jättemycket även om vi pratar ofta i telefonen så blir det inte riktigt samma sak ändå. Som vi sa idag när vi tjattrade, det är nästan löjligt att vi ses så sällan som vi gör, när vi faktiskt bor så nära. Men vi ska försöka bättra oss där, båda två.
Även fredagen ser jag fram emot mycket då några stycken ur gamla klassen (när jag pratar om min "gamla klass" menar jag då omvårdnadsklassen på Komvux) ska träffas för att först äta lite på Harrys och sedan i vanlig ordning fortsätta kvällen på Mortens, sådet kan inte bli annat än en lyckad kväll! Veckans planer i det stora hela :)Så med andra ord känns det som om jag har en riktig bra o fin vecka framför mig! Och jag hoppas att batterierna håller sig fulladdade nu hela veckan ut! ;)
 Är inne i en period då sömnen, och sömnrutinerna är upp o ned. En del nätter sover jag ingenting alls, andra något bättre men ändå väldigt lätt o oroligt och jag vaknar många gånger under natten vilket gör att jag aldrig hinner falla i riktig djupsömn. Däremellan har jag också nätter då jag, när jag tillslut somnar, kan sova 12 timmar i streck. Men även detta blir nog bättre snart :)
Pratade en stund med Juan nu på kvällskvissten, som även han är kvällsmänniska (tur för mig!) om sånadär saker som bara vi lyckas få ett helt samtal att handla om ;) Är väldigt glad över hur nära vänner vi kommit att bli och att han en vän som du också bor granne med är lyxigt o väldigt praktiskt, man behöver inte boka utan bara kika över när man har lust :)
Nej, nu ska jag börja förbereda mig mentalt för att lite senare förhoppningsvis få en god natts sömn! :) God natt till er alla där ute!
 
 
  

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Nice blogg :) Kika gärna in i min blogg och lämna en kommentar om vad du tycker?

Jag skriver om min vardag, om andra bloggerskor och avslöjar PR trick, Mobbning , videoinlägg, mkt mkt bilder, Kika in och sprid gärna min blogg vidare :)

2:a kommentar, skriven , av Daniella Book:

Jättefin blogg! Allt bra?:D

3:e kommentar, skriven , av mysan:

hej sötnos :) allt bra med dig? kram

4:e kommentar, skriven , av Maja rydmark:

Hoppas du får en underbar dag , vilken fin blogg duhar! Kolla gärna in min.
Allt bra annars?

5:e kommentar, skriven , av Ellen:

Så fin design :)

Kommentera inlägget här :