Fått tummen ur röven o klippt mig. Nu ska jag bara skaffa ett jobb också...

publicerat i Allmänt;
 
 
 
Tagit tag i det jag länge planerat och gjorde ett besök hos frisören igår. Försvann drygt 40cm och det känns jäkligt skönt ska jag be att få tala om! Nu känns det inte längre som svinto att ta i. (Hade ju kunnat be att få med mig det avklippta håret i en doggybag vid närmare eftertanke, för jag har slut på svinto här hemma...)
Har en burk röd färg som jag ska slänga i imorgon, känns dumt att låta den gå till spillo, men efter det lutar det nog även åt färgbyte. Vad har jag ingen aning om än.
 
 Såhär blev resulatet.
 
Shoppade lite också, bortsett från tråkiga hushållsartiklar.
Som detta underbara halsband till Dexter:
 
Och ett sett nya naglar som jag ska ha imorgon.
 
Och på tal om imorgon...
Ska bli jätteroligt, fick höra förut att det blir runt trettio pers som kommer :)
Jag hade ju helt missat att systemet var stängt imorgon, men jag har en Tequila som jag får göra drinkar på o ett par cider. Jaja, det är inte det viktigaste, ska bli roligt att träffa härliga människor, leka lekar och äta god mat :)
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Var köpte du hundhalsbandet?? Letar efter snygga, men hittar aldrig nåt jag gillar :(

Svar: Köpte det på ÖB faktiskt :) Fanns i ett par olika färger till
Citasha

2:a kommentar, skriven , av Miriam - En blogg allt möjligt underbart ♥:

Glad midsommar! :')

Gör du bloglovin' byten? ♥

3:e kommentar, skriven , av Maggan:

Jättefin i kort hår!

Svar: Tack maggis! <3
Citasha

Kommentera inlägget här :