Juni 19, 2012

publicerat i Allmänt;
 
Fortfarande slav under förkyldningen (som nu avlöses av tandvärken from hell.)
Dock är det betydligt mycket bättre nu och jag känner mig som en människa igen.
 
 
Var hos min sköterska igår för att disskutera hur det gått nu när jag ätit Concerta i cirka två veckor.
Fick även svar på en del prover jag tagit och allting var fint bortsett fån något problem med sköldkörteln (kan bero på den att jag gått upp i vikt) , så hon var lite oroad daär, men det kommer att hållas under uppsikt, och hoppas att jag slipper ännu en medicin att peta i mig.
Komner att höja Concertan ytterligar ett steg imorgon, till 36 mg istället för 18 som jag nu ätit ett tag.

Imorgon ska jag kilippa av en hel del hår, Är på tok för långt o då det är så lockigt är det svårt att reda ut det o tar en evighet att platta, eller få till en hyffsad frisyr, så det blir mest en tråkig hästsvans.
Har en röd färg här hemma som jag inte vill ska gå till spillo, men efter det får det även bli färgbyte också.
Vill verkligen förnya mig lite.
Ska även skaffa long nails igen, men bara sådana man gör hemma, det är vad min ekonomi tillåter just nu ;)
 
Dessa tänkte jag köra på :)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Daniella Book:

Jättefin blogg! Allt bra med dig?:)
Följas via bloglovin kanske?:)

Kommentera inlägget här :