Use my arms to tie down the dark, The muscles and the veins can be sparks, To lift you up, To make us glow at night.

publicerat i Allmänt;
 
Idag är dag tre av det nya absolut hälsosammare livet jag valt att börja. Lagt om kosten helt, startat medlemskapet på gymmet igen och går minst en längre PW per dag (med längre menas 5km och över) sedan blir det ju givetvis även ett gäng kortare för Dexters skull. Idag blev det en riktigt lång på 13.5 km! :) Men jag börjar känna av mitt trasiga knä igen nu tyvärr... Men det enda som hjälper mot det är att träna upp det på rätt sätt, så det ska tillföras till det dagliga träningen. För jag vill verkligen inte operera... Man är inte återställd på ca sex månader och det får verkligen bli sista alternativet. Har ni som tränar ngt bra tips man kan göra när man har ett knä som är lite halvtaskigt? Tacksam för svar :)
Och just det! Fortsätt ställa frågor i frågestunden vet jag!
 
Det är sannerligen höst nu med snudd på vinter... And I hate it
 
 
 

Kommentera inlägget här :