Insomnia... Isn't that a darling thing?

publicerat i Allmänt;
 
Vaknade av att Dexter grävt fram sin nedras pipleksak ur garderoben! Haha, han är inte så dum som han ser ut eftersom han lyckades spåra upp vart jag gömt den! Men nej, inga pipleksaker in this house!, då får jag både tinnitus och psykotiskta symtom ;) Och nu kan jag iaf inte somna om. Fast å andra sidan somnade jag strax efter 20 igår! Fick nästan köra iväg stackars Katrin och Saga som var här o hälsade på, för efter en stund var jag redo att somna sittandes! Men det blev lite lek för barnen och tjöt samt en Irish Coffe för oss vuxna ;)
Ingår visserligen inte i min kostplan, men riktigt gott var det! ;)
Imorgon (eller snarare senare idag..) blir det ytterligare en injektion! Har 13 kvar nu och förhoppningsvis ska det räcka med bara pills sedan. Även uppskriven på en tid i December för att träffa en läkare och göra en hel del tester, bla följa upp sköldkörteln som ju bråkat ett tag. Blir även gymmet och långpromenad såklart! Säger bara beach 2013! ;)
För övrigt kan ni fortfarande ställa frågor fram till söndag, sedan kommer jag att svara på alla :)
Godnatt till er lyckliga som ligger o kramas med kuddarna ;) Här får det bli lite Ghost Hunters och chai-té!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maggan:

Hemma idag feber efter att tandläkaren gått hårt åt min rot...kanske en Irish ha de varit bra...

2:a kommentar, skriven , av UNDRAR:

Hej! Jag undrar hur mkt du väger o hur lång du e ? Du skriver mkt om viktpanik, men du verkar väldigt smal ??

Kommentera inlägget här :